Verbouwing Psy-Image

Wachtkamer Psy-Image

Wachtkamer Psy-Image

Sinds een week is de verbouwing van mijn praktijk Psy-Image helemaal af! Ik ben er erg blij mee en ook wel trots op.

Ik heb er een hele ruime wachtkamer bij en een mooie wc. Ik kan er nu ook makkelijker groepen ontvangen.

De praktijkkamer zelf heeft een geheel nieuwe vloer gekregen, een nieuwe toegangsdeur en mooie nieuwe stoelen.

Ik mis de blauwe bank wel die ik had, maar deze stoelen zitten erg lekker. Voor sommige behandelingen zoals het behandelen van trauma met EMDR  en voor relatietherapie is dit ook veel praktischer.

Ik kan nu ook iets strakker plannen en wat meer cliënten aannemen. Je bent van harte welkom!

Praktijkkamer Psy-Image

Over Karina de Groot

Ik ben gz-psycholoog en coach. Ik help mensen om zich te beschermen tegen stress, en makkelijker en met veel zin in het leven te staan. Met behulp van de zelfbeeldtest geef ik mensen psychologische hulp om dit voor elkaar te krijgen.
Dit bericht werd geplaatst in emdr, Psy-Image, Psycholoog Nieuwegein, Psycholoog, therapie, Relatietherapie, zelfbeeldtest en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

